Pravilno disanje

Udruga kineziologa grada Vukovara kao korisnik provodi projekt pod nazivom „Plivaj bolje, trči brže i kroz život vozi duže“, u suradnji s partnerima na projektu Plivačkim klubom Vukovar, Vukovarskim triatlon klubom, Vaterpolo klubom Vukovar, Osnovnom školom Siniše Glavaševića i Osnovnom školom Dragutina Tadijanovića.

Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog socijalnog fonda, a ciljna skupina su djeca i mladi u dobi do 29. godina (uključujući i 29. godina) s područja grada Vukovara, Lipovače i Sotina.

Trajanje projekta je od 24.12.2019. godine do 24.06.2021. godine.

Specifični cilj projekta je razviti i unaprijediti društvene sadržaje – sportske, edukativne i druge društvene programe s ciljem uključivanja djece i mladih u gradu Vukovaru kao preduvjeta za kvalitetnu organizaciju i provedbu slobodnog vremena djece i mladih. Projektom će se povećati dostupnost sportskih i drugih sadržaja za djecu i mlade.

Sportski programi zastupljeni projektom su plivanje, vaterpolo i triatlon koji se provode u suradnji s partnerima na projektu i stručnim trenerima koji su svoje vrijeme posvetili radu s djecom i mladima.

Ako ste početnik i želite sudjelovati u projektu, svakako je važno da tijekom plivanja naučite pravilno disati. Kada naučite tehnike disanja moći ćete plivati brže, a i ukupni pozitivan učinak plivanja biti će bolji. Plivanje povećava sposobnost pluća bez obzira radi li se o zadržavanju daha ili izdisanju u vodi. Kad ovo uvježbate, popravit ćete brzinu i kvalitetu plivanja.

Također, treba napomenuti da tehnike disanja ovise o tehnici plivanja. Pri slobodnom plivanju zrak udišete kad glavu okrenete na stranu, dok kod prsnog plivanja zrak udišete u trenu kad vam je cijela glava izvan vode.

Ako želite sudjelovati u projektu i trenirati sa stručnim osobama kontaktirajte nas na e – mail: ukgv.projekti@gmail.com, tel: 092/167 -1913.

Edukacija
Previous reading
Utjecaj plivanja na kardiovaskularni, respiratorni i mišićni sustav
Next reading
5 zanimljivosti o plivanju